Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2008

Σκέψεις για την καινούργια χρονιά

Μέχρι τις 12 τα μεσάνυχτα μας απομένουν πολλές ακόμα ώρες... Άλλο ένα έτος τελείωσε και σκέφτομαι να πάω σε μία αγρυνία και να με βρεί η καινούργια χρονία στον οίκο του Θεού...Είμαι και άρρωστη αλλά δόξα τω Θεό για την ώρα δεν έχω πυρετό...Θα μου πείτε-και τι μας το λες;Εδώ δεν ξέρω πως να σας απαντήσω.Χτές άκουγα την Πειραική εκκλησία και μου έμεινε μια φράση.''...χριστιανά τα τέλη,ανώδινα,ανεπέσχηντα,ειρηνικά και καλήν απολογίαν...''Νομίζω κάπως έτσι.Σκεφτείτε αυτή την φράση και πές μου τι σου λέει αυτή η φράση...Θέλω τη γνώμη σου.
Εύχομαι λοιπόν ο καινούργιος χρόνος να είναι ένα ειρηνικό έτος γία όλον τον κόσμο...
Ελπίζω ότι δεν θα στεναχωρίσουμε τον Κυριό μας με τις αμαρτίες μας...
Καλή χρονιά και ''χριστιανά τέλη'' σε όλους μας!
ΑΜΗΝ!